Procedura naprawy sprzętu
Nasz serwis zajmuje się przede wszystkim naprawą oprogramowania i sprzętu w laptopach. Potrafimy poradzić sobie z uszkodzeniami elektroniki, posiadamy sprzęt pozwalający na niedrogą regenerację wadliwych układów. Pracownicy OLIMPu mają szerokie kwalifikacje w obszarze administrowania systemami Windows, co potwierdzają stosowne certyfikaty. Jako jeden z nielicznych serwisów specjalizujemy się w odzyskiwaniu danych z wielu rodzajów nośników. Przeczytaj naszą szczegółową ofertę.
Procedura naprawy
- Wysyłają Państwo laptop do naszego serwisu, na adres podany w lewym panelu bocznym, zgodnie ze wskazówkami w dalszej części tekstu.
- Urządzenie jest kierowane na bezpłatną diagnozę, trwającą do trzech dni roboczych.
- Nasz serwisant kontaktuje się z Państwem, udzielając informacji o usterce, kosztach naprawy i terminie realizacji.
- Na podstawie informacji od serwisanta podejmują Państwo decyzję, czy naprawiać urządzenie za podaną kwotę, czy też odesłać je z powrotem. W przypadku rezygnacji z naprawy ponoszą Państwo jedynie koszty przesyłki zwrotnej w wysokości 40 zł z VAT. Diagnoza niezależnie od decyzji pozostaje bezpłatna. Z wielką satysfakcją możemy zdradzić, że Klienci rzadko rezygnują z naszych usług.
- Po dokonanej naprawie urządzenie jest odsyłane do Państwa firmą kurierską, istnieje oczywiście możliwość odbioru osobistego we Wrocławiu
- Na każdą wykonaną przez nas naprawę udzielamy pisemnej gwarancji. Długość gwarancji wynosi przeciętnie 6 miesięcy, jednakże w przypadku bardziej złożonych napraw jest ustalana indywidualnie.
Równocześnie informujemy, że przesyłka zwrotna kurierem UPS kosztuje 40 zł z VAT.
Wskazówki dotyczące wysyłki
Możliwe jest skorzystanie z usług dowolnie wybranej firmy kurierskiej. Sprzęt należy zabezpieczyć przed uszkodzeniem mechanicznym folią bąbelkową lub innym wypełniaczem. Do środka wysyłanej paczki prosimy włożyć wydruk z formularza wysyłkowego, dostępnego w naszym panelu serwisowym.
(W przypadku braku dostępu do drukarki - zamiast wydruku wystarczy karteczka z numerem przesyłki nadanym przez nasz system, np. "W1234").
Oto lista najbardziej znanych firm kurierskich, które odbierają sprzęt z domu klienta, wraz z numerami ogólnopolskich call center:
- UPS (tel. +48 [0] 801-900-877, +48 [22] 489-48-77)
- Siódemka (tel. [22] 777-77-77 wew. 1)
- DPD (tel. [0] 801-400-373 lub [22] 577-55-55)