Ogólnopolski serwis laptopów OLIMP

Procedura naprawy sprzętu

Nasz serwis zajmuje się przede wszystkim naprawą oprogramowania i sprzętu w laptopach. Potrafimy poradzić sobie z uszkodzeniami elektroniki, posiadamy sprzęt pozwalający na niedrogą regenerację wadliwych układów. Pracownicy OLIMPu mają szerokie kwalifikacje w obszarze administrowania systemami Windows, co potwierdzają stosowne certyfikaty. Jako jeden z nielicznych serwisów specjalizujemy się w odzyskiwaniu danych z wielu rodzajów nośników. Przeczytaj naszą szczegółową ofertę.

Procedura naprawy

  1. Wysyłają Państwo laptop do naszego serwisu, na adres podany w lewym panelu bocznym, zgodnie ze wskazówkami w dalszej części tekstu.
  2. Urządzenie jest kierowane na bezpłatną diagnozę, trwającą do trzech dni roboczych.
  3. Nasz serwisant kontaktuje się z Państwem, udzielając informacji o usterce, kosztach naprawy i terminie realizacji.
  4. Na podstawie informacji od serwisanta podejmują Państwo decyzję, czy naprawiać urządzenie za podaną kwotę, czy też odesłać je z powrotem. W przypadku rezygnacji z naprawy ponoszą Państwo jedynie koszty przesyłki zwrotnej w wysokości 40 zł z VAT. Diagnoza niezależnie od decyzji pozostaje bezpłatna. Z wielką satysfakcją możemy zdradzić, że Klienci rzadko rezygnują z naszych usług.
  5. Po dokonanej naprawie urządzenie jest odsyłane do Państwa firmą kurierską, istnieje oczywiście możliwość odbioru osobistego we Wrocławiu
  6. Na każdą wykonaną przez nas naprawę udzielamy pisemnej gwarancji. Długość gwarancji wynosi przeciętnie 6 miesięcy, jednakże w przypadku bardziej złożonych napraw jest ustalana indywidualnie.

Równocześnie informujemy, że przesyłka zwrotna kurierem UPS kosztuje 40 zł z VAT.

Wskazówki dotyczące wysyłki

Możliwe jest skorzystanie z usług dowolnie wybranej firmy kurierskiej. Sprzęt należy zabezpieczyć przed uszkodzeniem mechanicznym folią bąbelkową lub innym wypełniaczem. Do środka wysyłanej paczki prosimy włożyć wydruk z formularza wysyłkowego, dostępnego w naszym panelu serwisowym.

(W przypadku braku dostępu do drukarki - zamiast wydruku wystarczy karteczka z numerem przesyłki nadanym przez nasz system, np. "W1234").

Oto lista najbardziej znanych firm kurierskich, które odbierają sprzęt z domu klienta, wraz z numerami ogólnopolskich call center:

  • UPS (tel. +48 [0] 801-900-877, +48 [22] 489-48-77)
  • Siódemka (tel. [22] 777-77-77 wew. 1)
  • DPD (tel. [0] 801-400-373 lub [22] 577-55-55)